Alice Blogg

Alla inlägg under mars 2011

Av Alice - 31 mars 2011 17:04

Hej :( Nu är jag sjuk :( Har spytt en gång, och det var för att jag drack vatten :S Ska lägga mig nu, hejdå!

Av Alice - 26 mars 2011 18:28

Hej! Just nu sitter jag i bilen på väg hem! Vi har haft det jätteroligt hos farmor och farfar :) Imorrn ska jag, pappa och mamma åka och shoppa! Vet inte vad jag ska köpa, men jag ska väl köpa ngt till djuren.

Av Alice - 25 mars 2011 20:49

Just nu sitter jag i farmors och farfars finrum :) Vi ska sova över här och det ska bli kul :D Idag hoppade jag hopprep i skolan och då så trampade jag snett :/ Det gör fortfarande ont :( Men som sagt, det var ju trottsallt jag som gjorde det...


Här kommer lite bilder på mina idoler September och Rihanna:


      Rihanna<3

   

September<3


Här är min mobil<3 


Här kommer lite ointressanta (stavning) bilder. Men jag har inge att göra så...


  Min hamster skulle vilja ha en sån här!

  Haha! Money!! *galen*

    Min favoritmarabou! Den är väldigt god, men inte vanlig daim. :o Skulle INTE vilja smaka!        

Av Alice - 25 mars 2011 16:04

Tjaba! Idag ska jag till min farmor och farfar <3 Ska ta med min bärbara dator, men jag vet ej om internet kommer funka med den stickan    Men i alla fall, min farfar fyller år så vi ska väl gratta honom.. grattis Farfar <3 Men om internet inte funkar så kan jag låna mammas iphone och blogga lite    Men då kan jag inte lägga ut några bilder på bloggen :/ Aja, ni får väl klara er!

Av Alice - 23 mars 2011 18:11

1. En bästis är som en katt

          glad, nyfiken

      Men väldigt snäll.


2. Att vara bästisar är som en skör is,

      Trampar man fel spricker den.

Det var mina  noveller :) Hopppas du gillar dem ;)

Av Alice - 22 mars 2011 06:55

Sorry att jag inte bloggat ngt typ :) Men jag har en annan blogg så då ar det blivia att jag bloggat på den istället ;) Sura? Var inte det för jag tänker inte radera bloggen ;) Okej... Nu ska jag klä mig inför skolan ;) Seess!!


Av Alice - 21 mars 2011 06:38

Hallå där!! Nu ska jag göra mig klar till skolan. kanske skriver sen!!


 

 

 

  Skriver sen! seeeeeeesss! //Alice


Av Alice - 20 mars 2011 08:08

Mår inte så bra, har ont i huvudet efter krashen och är lite (mycket) hes.

Ska va med mirre idag ;) (L) 4-ever!!

Presentation


Jag heter Alice och är tolv år. Jag bloggar om the sims 3, mitt live m.m...
Dessutom gillar jag att ta kort så det kommer komma lite bilder som jag tagit :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

MenyyyAvdelningen!!

Länkar här!

Bilder här!

     

Vilket språk?


Ovido - Quiz & Flashcards